:(

jag gillade verkligen dig först, ditt leende din gulliga röst dina läppar.
sen insåg jag vilken jävla idiot du var eller du är nu också, ditt jävla sär.
jag trodde att vi skulle kunna vara jätte bra vänner, men när ja ser dig
så tänker jag tillbaka när det va du och jag. men ja kan inte det längre.
tills nu, tills hon kommer in ibilden den jävla fittan, du står verkligen på
hennes sida också. fattar inte hur du kan men ah det är verkligen slut nu.
det jag skrev till dig herrom dagen att jag vill ha tillbaka dig, hur kunde jag?
att det va du som dumpade mig? du har ljugit för alla, nu får jag all skit.
du o dina töntiga 96 kompisar kan kyssa min röv. du verkar ju vara bra vän
med nästan alla 96or här i ljungby haha. men jag tänker inte vara inärheten
av dig mer, jag vet att du kommer läsa detta men du får skylla dig själv tkr ja.
du var verkligen världensbästa och det vill jag att du ska vara nu också... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0