josefin ahonen -

första dagen jag träffade vi började snacka,
efter några månader började vi va mer och mer
 det va i skolan vi började i samma klass och ja var jätte glad.
duär världens finaste vän
vad skulle jag kunna göra utan dej.
går inte beskriva med ord hur mycket du bertyder för mej.
 har aldrig haft någon finare vän än dej,
du betyder så jävlans mycket för mej, ovh jag vill va vän med dej hela livet
ditt skratt din humor vår fina vänskap, den ska aldrig ta slut
 vi kan snacka om vad som helst, när som helst, jag finns för dig när du vill prata jag finns för dej
vi har alltid kul ihop, allt vi gör tillsammans allt vi gör alla minnen vi har kan inte räkna upp alla
skulle aldrig kunna säga ngt idiotiskt om dej för du är bara av fina ord.
mitt hjästa skulle krossas i tusen bitar om vi bråkade och vänskapen skulle ta slut, skulle bli jävligt ledsen
förlåt om jag är en idiot i bland josefin,
en jävla stor idiot du får leva med det...
jag vet inte varför jag skriver detta men jag älskar dig bästa vän♥

josefin- glömm inte du är världens bästa och ja älskar dig, !
/ din bästa vän,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0