8shdsfifdsjdsfilj

hejsan, vaknade med god frukost bacon o ägg, sedan stack jag ut och sprang och tränade diskus.
nu sitter jag hemma hos elvira och´ska snart ut och fota lite. Juppsiduppsi elviruss här som skriver nu va:D hoho checka min bdb, elviiraye@bdb :D HAHAHAHAHAHAHHOHOHOHOHAHAOERÖölaREPKARIOEWSJRIOEWRD HEJDÅ NU SKA VI DRA:D eller ah jag ska ju bara klä på mig forst, sitter här i pyjamas lix, puss honeyboney maybe baby my dear bear

detta är denise typ början på 09 när hon den nöten hade sönder hennes gammelmormors kälke ohohoh


denise, kingen(jag elvira då) och sätterman


detta är jag när jag proppar i mig godis, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM trevligt
kan jag få ditt nr så kan jag ringa dig från min carephone ellööör

detta är jag igen super trevligt ha en bra söndag, jag menar.. ja jag menar det pusshejdå på er på kinden mheediu ajdewoidjweiodiowefowoidjidioewoiwfojiwfeio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0