en FRISK denise

hejsan förlåt för att jag inte har kunnat blogga, jag har legat sjuk i 3 dagar och har bara soviiit ut så har inte orkat resa MOI upp men nu äe jag frisk, btw min computer äe sönder så kan inte skriva på länge typ men ska försöka blogga från kompisarnas datorer.. :)
gårkvällen var bra sov hela dagen så det räknades med att elviruss kunde komma på kvällen så vi stack t maxi o köpte godis och sen stack vi hem till mig och kollade på beck.
idag ska jag plugga röven av mig, 3 prov och ett imlämnings arbete i svenska shiiit (a
ikväll kommer farmor och ska passa oss och sova över, men ah nu kan jag inte skriva mer pusshej


mitt lockiga hhår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0