läxor och träning (Y)

hejhej, kom nyss hem ifrån skolan nyss dagen har gått jätte snabbt. herregud nyss va det jullov och ahonen sa idag kollade jag på julkalendern haha, o nu är det bara typ 5 veckor kvar till sommarlovet, sommarlovet lär ju gå jätte fort det också. Men iallafall nu sitter jag vid datan och ska snart plugga kemi och läsa narnia som ska vara inne på fredag med redovisning och allt har 100 sidor kvar -.- just det, nu ska jag anmäla mig till b-tex tävlingen i villstad nästa torsdag och pannkaksspelen nästa helg.
Ikväll bli det första träningen utomhus för mig, ska bli ganska kul och få springa och röra på sig ute nu.
men nu ska jag dra. bara fär jag har tråkigt bjuder jag på en tuff sak (h'
 ah men vi hörs så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0