onsdagen den femte maj

hejsan förlåt om jag inte har kunnat blogga, skolan gick väl sådär ganska tråkig dag och jag hatar onsdagar !ah men efter skolan stack jag och ebba till astrad och hämtade nycklarna till lägenheten, sen stack vi till maxi och köpte fika det fick bli muffins, och fanta sen stack vi hem till lägenheten och fixade mitt rum, blev ganska nöjd.
efter vi hade varit hos mamma i 3 timmar stack vi till sunnerbo och kollade när daniel o dom spelade fotbollsmatch mot Gislaved och ljungby vann (y sen kom joel,viktor o micke och typ kastade mat på oss eller nej inte på mig, jag är ju bäst så dom träffade nästan ebba, men nu ska upp o plugga so som jag inte fattar något -.-
caio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0