.

Sommartider.

Min dagdröm: Sommaren.
Bara sjunker in i dessa tankar, underbara tankar.

Jag ska grilla
Jag ska sola
Jag ska bada
Jag ska va i halmstad
Jag ska äta jordgubbar
Jag ska åka utomlands maybe
Jag ska festa
Jag ska på världsungdomsspelen
Jag ska va ute sent
Jag ska ha chillkvällar
Jag ska på rixfm med bästa
Jag ska ha det roligt
Jag ska chilla i halmstad
jag ska till göteborg
Jag ska umgås med vänner
jag ska träffa kompisar i göteborg
Jag ska tävla friidrott
Jag ska på liseberg men teodor & hugo :D haha
Jag ska leva.
Vad ska ni göra i sommar?


HALMSTAD !

bilden ha setts innan.. HALMSTAD !babe's

-ll-  HALMSTAD !  bästavän

haha, jag älskar bilden ! HALMSTAD

HALMSTAD ! saknar er ♥

HALMSTAD ! bästavän

HALMSTAD! anna på väg ner till stranden

FRIIDROTT

FRIIDROTT i love it

HALMSTAD! stugan jag och lillasyster

HALMSTAD! havet

HALMSTAD! havet

HALMSTAD! saknar den dagen med martin o alla..

HALMSTAD! snäckor o havet..

CYPERN! fig tree bay

CYPERN! miss

mamma, o mina killkompisar ja träffade:d

flygplanet. moln

CYPERN! perkele vad jag saknar:(

HALMSTAD! julia,andreas,emma

ah, orkar inte lägga upp mer bilder från sommaren mer nu..
btw, jag gick inte till skolan idag, kände mig inte riktigt bra.
om jag mår bättre ska jag ner o träna med sara lite diskus o kula.
imorgon börjar jag utomhussäsongen ska möta en 95a som ligger bra till i sverige ;o
good luck to me. ah men hejdå :)

Kommentarer
Postat av: annaak

bilderna väcker minnen !:)<3

2010-05-12 @ 17:48:24
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0