HEJ

heysan, just nu sitter jag och lyssnar på musik, och snckar med folk på msn.
Ska snart dra mig mot soffan och deppa och kolla på tv.
hejjdå.



trodde fan bästavänner fanns, vänner som man kan snacka med allt om såna som bryr sig.
jag hade en jävligt riktigt bra vän, en som alltid ställde upp för mig, en som man kunde prata med allt om
en som gick genom vatten och eld för en. en vän som man kunde ringa dag in och dag ut om man behövde prata.
finns den kvar? det vet jag inte, alla snackar skit vill bara kalla dom äckliga fittor.
du vet vem du är och du läser detta nu, ha det som du vill det är inte mitt problem, du väljer.
förlorat 4 vänner på en dag, grattis..

Kommentarer
Postat av: Philip från Peace Place

ta väck blocken på msn så vi kan chatta

2010-11-01 @ 22:04:51
URL: http://peaceplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0