KANON BRA KVÄLL!


halmstadsbild (jesper,jag&alle) saknar den tiden..

Hejsan, kom nyss hem det har varit en toppen kväll med fina vänner tänkte berätta lite kortfattat!
Innan mötte jag upp valle, vi gick och snackade och lite sånt sen gick vi till maxi där vi träffade abbe och massa annat folk! Sen hämtade vi upp sara också. Vi hängde bara inne på maxi och så. Vid 8 gick jag och sara till kyrkan och kollade på den skiten dom var bra med det sög verkligen! Aja efter det hämtade vi min cykel vid sunnerbo sen stack träffade vi valle en stund. Sen kom gracian så vi gjorde inte så mycket, satt i trappuppgångar och ah snackade helt enkelt. Imorgon ska jag träffade älskling ett bra tag sen läsa typ.
Vi hörs imorgon, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0