MÅNDAG

Hejsan. Har inte blivit mycket uppdatring denna och förra veckan, men ska försöka att det ska bli lite mer iaf!
Igår var det ju julskyltning det var svin kallt ute, men träffade massa fint folk på stan..
Idag var skolan ganska ok, jag älskar verkligen min klass hehe och matias är ju bara för go, lr vad säger du josefin ? ;) efter skolan följde jag och josefin med älskling hem sen stack josefin så jag var där hela eftermiddagen vi gjorde inte så mycket, satt vid datan kollade film och ah hehe..
Tränade även idag med och sen stack jag hem och åt! just nu kollar jag på the good wife och snackar med saknade jennie på msn.
Men nu ska jag dra, så ha de bra sötisar!!

här är man inte seriös nä,
you make my days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0