MÅNDAG

heysan, vaknade idag och fixade mig, sen cyklade jag och josefin till sjukgymnasten en stund.
Träffade även tilda r på vägen dit med, ganska skönt att slippa skolan denna veckan? eller vad tycker ni.
Josefin stack hem för en liten stund sedan och jag sitter och lyssnar på musik just nu.
hade inte tillgång till datan igår så jag tar det lite snabbt.
Vi mötte upp teo och gustav utanför cps hus, fast han var på donken och kunde inte vara med.
Så vi stack och busplingade hos några, sen kom valle också.
Och efter en stund kom emma och amanda ut med.
Jag och josefin kom hem runt 23.00 sen la vi oss och kollade på beeeck ♥
Snart ska jag packa väskan och dra mig mot mamma, fast jag egentligen är hos pappa denna veckan.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir kompisar med får se.
vi hörs senare

2 bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0