PLUGGAR SPAAANSKA

hejjsan. Just nu sitter jag ute hos farmor och pluggar spanska och lyssnar på musik.
Har spanskaprov på måndag och typ 4 andra prov, så jäkla dålig stil av lärarna, just nu har jag damp
på dom. Inte bara jag tror jag inte ? typ hela min klass, usch vad vi hatar dom!
Inte mycket att säga om de, hehe har inte något kul att berätta just nu så jag skriver mer senare när jag har tid.
heeeeydå

hade ingen annan bild så det fick bli den här.
kenneth & jag på ljungbydagarna i sommras.




kärlek för mig är när man kan lita på personen som man är tillsammans med.
Man ska kunna träffa den ofta, och inte bara i skolan. Om personen bor långt bort ska man kunna träffas på loven eller helgerna. En person som våga stå för att man är tillsammans med den, utan att släppa handen när folk man känner går förbi.
en person som man kan lite på upp till 100, en person som gör en glad och man kan snacka om vad som helst om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0