TORSDAG

Hejsan. Vid 9 stack jag och min underbara klass till växjö med 82a.
Strax innan 10 var vi framme, vi var först på studiebesök på teatern och provade kläder och massa sånt, det var faktiskt skit kul! Efter de gick jag och ngr tjejer i klassen till pizzerian och åt och chillade.
Sen tillbaka till teatern fast denna gången kollade vi på den, den var faktiskt rätt booring..
Sen efter teatern gick på vi stan, blev ganska mycket inköpt och julklappar till syster och pappa!
När vi kom hem mötte jag valle, vi gick till ishallen och kollade på hockey med rissler och jakob . Sen gick vi till sunnerbo och kollade volleybollmatch tror faktiskt att ljungby vann? hann inte se klart matchen iaf.
Jag kom precis hem och ska strax duscha.
Imorgon efter skolan ska jag nog kolla hockey tror jag, senare blir det att träffa valle!
men nu ska ja dra, vi hörs.. bilder får ni ngn annan gång!




FAN VAD JAG SAKNAR SOMMAREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0