UT MED SARABANANIS

tjenixen. Igår vid 5 tiden skjutsade mamma mig till en väg där alla andra friidrottare var.
Vi gick ut till finnstugan det var 1 mil ut dit, tog jävligt långt tid kan man ju säga, fick även kramp i vaden på vägen ut haha! När vi kom fram åt vi där och myste och lekte lekar.
Idag vaknade vi runt niotiden vi åt frukost och sen gick vi till bräkentorp. På vägen körde vi massa olika lekar där också! När jag kom hem kom elvira snabbt ner till mig, vi stack till ishallen och satt där med några hockeykillar. Sen stack hon hem. Om 5 minuter ska jag möta sara vid maxi och köpa godis, sen ska vi nog träffa valle en stund och sen blire konsär hela kvällen! Så vi hörs någon gång ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0