BILDER FRÅN BARNDOPET HE HE HE

hejsan, nu har jag kommit hem från dopet. Fick stå där framme ikyrkan med kusinerna och deras familj, jag blev fadder åt lilla alma, och jag ska följa henne genom hela tiden och ta hand om henne. Dopet var jätte fint, efter det åt vi i den saken jämte kyrkan, god mat och massa annat. haha, just nu är jag förbannad så jävla förbannad så allting kan suga balle, snart kommer daniel och albin hit tror jag, vi ska nog chilla och prata, men ska be dom skjutsa ner mig till mamma, med mina väskor :D senare ska jag nog va med tjejkompisarna som alla andra lördagar som har varit, nu får ni några bilder från dopet som ja ska ladda upp, tog runt 100 stycken, men ni får 5 ;) puss






Jag älskar dig kusinvitamin! du är världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0