DATAN TILLBAKA

hey, jag är så jävla bra asså haha jag har äntligen hittat datorn, eller den nya datorn hemma hos pappa.
Så här ska det bli bättre uppdatering vava.
Aja idag har jag inte gjort så mycket, skoldagen var tråkig och bajs.
Vanlig dag med matte,livsviktigt,hk,prest,spanska på hk:n så lagade man mat till andra, så josefin lagade åt mig och jag och några andra gick till maxi under tiden dom lagade maten, den blev bra! 
Hade det hänt lite saker, så ja var på sjukt dåligt humör! Men det gick över sen på presten hah.
Fan vad augustine är rolig. Efter skolan gick jag hem, drack te och satte mig vid datan och sen tven.
Nu sitter jag hemma hos pappa och ska göra bacon med macaroner, är jävligt hungrig. skulle egentligen till sjukgymnasten idag, men fick ringa och avboka de. Är förkyld och ont i magen, "tjejproblemet" är på väg.. haha. imorgon blire skola, sen åka hem och fixa sig, antingen ska jag festa med ssara,david & anton och några andra eller passa syskonen med farmor, men vi få la se :) vi hörs senare.

skolan typ för ett årsedan.


7 oktober.♥
ditt leende får mig på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0