Farvel, min engel..

hejsan, detta är mitt 500e inlägg haha. Skolan idag var ganska chill, först syslöjd sen film och sista lektionen prest.
Jag, jojo ryan och elvira hade allmänt roligt på presten. Efter skolan stack jag ner till stan och skaffade gratis sms igen
jag har inte smsat på 10 timmar duktigt va? men just nu är jag beroende av mobilen..
Idag ska jag bara chilla och vid halv 4 ska jag till sjukgymnasten och träna med gustav. Ikvääll kanske jag ska ut med någon men jag vet inte.
Mamma ringde och sa att du hade bokat hotell i Jönköping med, så ska upp där på höstlovet och träffa alle och johan :)
nuuu ska ja ner och äta någonting / höres ♥

bilder från idag.
simon och valle på hkn,

sajmon, julia cassandra och ellan

josefin och hennes fågel

tjockisen mathias och jag

josefin & jag

josefin & jag



DOM SISTA BJUDER VI PÅ JÄVLIGT STORT.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0