FREDAG


inte nytagen bild.

hey, skolan idag var ganska chill hade bara 3 lektioner som vanligt.
Fysiken var jag verkligen på sjukt dåligt humör för en sak, som jag hoppas
har ordnat sig nu. Efter vi hade slutat vid 20 över 2 följde jag med elin och lydia ner på stan.
Vi träffade Bas och Johan där också, efter en stund kom carro, vi fikade på cafe 13 och hade allmänt trevligt iaf.
Just nu äe jag hemma och tjura, vrf skickas inte mina sms till en viss person, shit får fan damp whfqed.
Senare ikväll ska jag nog vara med sara,hanna,emma och hanna vet inte vad vi ska göra, är hemma själv tills imorgon så får la be danne och dom komma hit om ingen annan.
Men nu ska ja göra ngnitng pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0