I "LAGAN"

Hejsan.
Dålig uppdering denna veckan jag vet, men så är det när man har en cp data hemma hos mamma.
Dra detta lite snabbt, igår var jag i skolan som valigt, det var fett segt, hade biologi med.
Haha fan vad kul de var, när han sa att jag inte fick äta på lektionen. Hatar faktiskt dden gubben.
Påeftermiddagen var det konfa, sen skjutsade jag hem sara eller vi bor grannar, så vi mötta simon rissler på vägen, aww stackare! so, han såg ut, hade fått en klubba i ansiktet tycker synd om dig vännen!
Sen på kvällen blev det troja match, troja kan suga min röv hårt som fan jävla sopor. Sen sov josefin hos mig.
Idag hade vi spanska prov, kommer inte ens få 20 poäng av 99.. så dålig är jag idet!
Just nu sitter jag hemma hos emma karlsson och anna i "Lagan" vi ska snart in till staden för vi ska träffa ngr.
Men nu ska jag dra mig till mobilen och smsa med sötnosen :) ha de bra hörs senare ♥


saknar er brudar! nästa sommar då fan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0