I N G E N R U B R I K

tja alla bönder. Innan var jag hos sjukgymnasten och tränade ett tag, sen kom elvira dit och vi gick till maxi.
Vi handlade fixa till elin som fyller år idag men ligger hemma och är sjuk! krya gumman.
Vi stack till intersport och försökte hitta en jacka men det gick inte så bra, träffade även mikkel där med.
Sen gick vi hem till elin och snackade med henne och fikade.
Imorgon efter skolan ska jag och mikkel fixa en sak, sen hem och fixa ännu mer till fest på kvällen.
Sen ska jag nog hem till min lilla sjukling som ligger hemma och inte får följa med till växjö med hans klass, krya på dig med! Sen på kvällen blir det meeeeetz och fest så hejdå vi hörs imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0