LITE MER OM MIG SJÄLV, SOM NI INTE VISSTE

Ditt fullständiga namn? - denise petersson
ålder? -14
Vart bor du? - i en jävla fukking håla som heter Ljungby och ligger i småland.
Ditt äldsta hångel? - 94a.

Hur många har du varit riktigt kär i? - 2
Är du kär just nu? - jag vet inte..

Vad tycker du om kärlek? - ganska bra, ibland (n)

När kramade du någon sist? - idag innan sista lektionen
Vem kramade du?  valter

Saknar du någon speciell person? -  ja.

Har du svårt för att bli kär? - beror på
När kysste/hånglade du med någon kille sist? - igår, om de räknas som en kyss
Ångrar du det? - nej det gör jag inte.

Är du singel? - ja

När fick du senast en komplimang? - nyss

Har du hånglat med någon av samma kön? - nej.
Hånglat med nån riktigt ful?- haha nej
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll? - nej!
Gjort något riktigt dumt? - ao
Gjort något du verkligen ångrar? - ja.
Åkt ambulans? - m

Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nope

Fått din mamma att gråta? -  ja..

Slagit ner någon? - ja

Skämts över dina föräldrar? - haha ja?
skämts över dig själv? - har väl hänt

Sagt jag älskar dig och menat det? - ao.

Tar du droger? - ja.. fast ne

Dricker du? - är inte alkohlist

Vad hatar du verkligen? - vänner som svikeer

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - vet inte.

Är du ensam nu? - ja

Vill du gifta dig? - jag tro de

Vill du ha barn? -ah
din/dina bästa vänner-

Senaste:
vad stod det i ditt senaste sms?- A puss ;) <3
vem var det ifrån? -
vad står det i ditt 30:e sms? - haha ;)<3
senaste du sa " jag älskar dig" till? - daniel, som vän då asså
senaste du åt?- igår
senaste du slog någon i skolan - max, idag i skolan

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? - ja

Kramat någon? - Ja

Pussat någon? - ja

Köpt någonting? - ja

Sjungit? - ja

Saknat någon? - som tusan.

hähä jag hade bara lite tråkigt så ah, men nu ska jag snart hem och plugga kemi och engelska
som jag har tills imorgon. Så vi hörs ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0