LÖRDAG

tjenixen, igår blev inte så mycket bloggande men elvira kom först till mig, sen stack vi till maxi och sen kom ebba, vi hängde på stan med emelie,daniel,raffa,simon,emma och ngr till. Aja just nu befinner mig ute hos farmor med pappa,kenneth, sysslingen och hennes nya kille, kommer inte ihåg vad han heter men trevlig är han! Har precis ätit, ska strax fika med dom med. Idag blev jag väckt vid halv 9vid nio skulle vi ut till stallet och fixa med hästarna, inte för att jag rider ör någontnig, men mina syskon och kusiner gör, eller inte mina syskon haha skit samma, det var ganska chill där ute, läste ut min bok med som var jävligt bra. Nu ska jag öva prov tills nästa vecka, ikväll ska jag på taccokväll hos elin sätterman, får la se om jag palla vara där länge. Men nu ska ja pluuuuggaaa vi hörs senare.

jag & teo och simons halva arm i skolan, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0