orkar inte bry mig vad ni säger, skaffa liv förfan


nae, nu ska jag släppa datan och göra alla mina matteläxor.
förlåt för maten idag ahonen, men jag var inte på humör och just nu
idetta läget som jag har hamnat i, orkar jag inte göra någonting nästan.
du vet vad jag menar? men nu ska jag säga hejjdå för ikväll
natti alla sötnosar



jag kommer ihåg första gången vi snackade,
vi kände inte varandra då, sen ville du ha mitt
mobilnummer och msn, sen träffades vi i skolan
och blev mer och mer vänner.
sen har de utväcklats, och jag blir så jävla glad
varje gång jag ser dig i skolan och på andra ställen.
alla gånger jag har hållt om dig och kysst dig
framför alla, jag bryr mig inte vad alla andra säger,
man får visst inte gilla en person som är ett år yngre
än sig själv, åldern spelar ingen roll? inte sant.
om man är kär så är man, det går inte att ändra på.
förlåt för alla orden jag kommer med ibland, men vi blir
alltid sams igen, jag bryr mig inte vad alla andra säger.
är så jävla glad för detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0