BRA HELG!

Innan så cyklade vi och hämtade cp, sen vidare mot valle. Hos han var teo och andreas också.
Vi var ute hela kvällen och gick typ över halv stan? nae men cp,josefin och teo cyklade till donken, och lämnade oss så vi var ute på en annan liten runda, eller liten och liten as stor faktiskt.
Skulle gentligen följa med eaz hem nu och träffa david, min gamla volleybolltränare från ngr år tillbaka
men jag stannade kvar med dom andra istället.
Vi kom hem vid 12 ungefär, jag har precis duschat och lite sånt och ska snart lägga mig.
Imorgon ska jag och josefin nog träffa valle och sen vet jag inte mer än så.
Men vi hörs imorgon, godnatt alla sötisar.
BILDER FRÅN HELGEN / det har verkligen varit en toppen helg för min del, bra start på lovet.


ebba och josefin

partypinglan ebba..

sötis

strularna


jag, cp, teo

eaz

josefin

valle hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0