10 september

tja, skolan idag var ganska OK, ganska tråkig med ganska bra ändå. Vi hade typ so, slöjd & fysik. Vi slutade skolan vid tjugo i två då stack jag, alice & kajsa hem till mig, hämtade pengar sen gick vi till maxi! HAHAHAHHAH omg, jag skulle ta en sån pizzadeg med tomatkräm lr någonting i haha, det var as mkt folk vid köttdisken precis när jag fick tag idet, taggade jag hela tomatburken. ALLTING RAMLADE UT och all personal kollade och alla personer, haha fyfan vad pinsamt det var sen gick kajsa & alice här,  ajja sen gick jag hem till mamma och packade lite mobilsaker,pengar och lite gott! sen cyklade jag till pappa där jag är nu, ska fia pizza för senare kommer gäster! så vi hörs ikväll lr lite senare idag. hihi pusshej

tehát szép! (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0