16 september

hejsan, dålig uppdatering jag vet. Men är hos mamma nu och det blire inte så mkt pga datorn som vi har där, men iaf efter skolan stack jag och ebba till sjukgymnasten jag tränade där och ebba kollade på. Efter det så stack vi hem mötte upp mamma och fixade oss och sen åkte vi till värnamo och shoppade. Handlade en fin klännig tills imorgon och lite sånt. När vi kom hem åt vi och nu åkte vi till pappa för att gömma en grej tills imorgon, hehe. Men nu ska vi dra oss vidare. Ebba ska hem till sig och jag hem till mamma igen, hoppas ni får en bra kväll. Vi hörs imorgon bitchers, skojade bara. puss & kram


en bild på elin, mig & ebba.

16 september - du får mig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0