7 september

förlåt för dålig uppdatering! Har faktiskt tänkt att bara skriva ett inlägg per dag, för mer hinner jag nog inte. efter skolan blire träning, sjukgymnast och massa plugg! så hinner nästan inte med bloggen nu.. Men idag på morgonen iaf vid halv 8 gick jag och mamma till sjukgymnasten och knäckte becknet,ryggen och lite sånt. Direkt efter när det var klart stack jag hem och fixade mig sen till skolan, kom t skolan vid kvart i nio typ. Ajja denna dagen har faktiskt varit ganska chill, fast vi har SO i en och en halv timme blablabla. Efter skolan åkte jag hem t mamma och käkade lite, och sen kom mamma hem så kollade på tv med henne. Nu sitter jag hemma hos pappa ska ladda mobilen, ut och springa och plugga resten av kvällen! Just de, jag fick ledigt i 3 veckor för er som bryr er ! :) h3h3 vi hörs senareee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0