dålig uppdatering

hej, förlåt för dålig uppdatering dom senaste 2 dagarna, igår var skolan ganska okej, jag mådde skit men skolan var ganska ok. Hade as ont i huvudet,halsen och jätte trött. När jag kom hem la jag mig direkt på soffan och somnade där haha, på kvällen åkte jag och mamma ut en sväng och stannade hos conny på vägen, där vi fikade och pratade :) Skolan idag var bra, hade bara 3 lektioner det är ganska chill men jävligt låååånga och tråkiga..
Gick från skolan vid 12 sen åkte jag och pappa t sjukgymnasten och tejpade och massa saker. Sen åkte vi upp t intersport där jag handlade två träningströjor tills imorgon. Senare skjutsade pappa ner mig t stan där jag var med elvira och elin, träffade simon och william med:) jag kom typ precis hem och ska snart börja ta fram lite kläder tills imorgon. Har inte ens en väska här? tro jag inte haha, men ajja jag kommer snart tbaka för jag är så jävla glad för en sak:D


eric, jag & erik. HAHHAHAH glömmer aldrig den kvällen, lr kommer inte ihåg.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0