du är underbar.

hejsan, dålig uppatering igen! Men nu är jag hos pappa hela denna och nästa vecka, så då blir det bra uppdatering iaf. Igår efter jag och ebba hade solat stack jag hem packade lite saker och sen hem till pappa, runt 8 kom ebba hit. Vi fixade oss, tog lite kort och sådär, efter en stund kom anna och elvira med. Och efter 10 minuter kom bruce,ian & daniel me! dom satte sig i soffan och jag och elvira skulle möta upp mikkel och bellah. Vi hade som sagt ganska kul, blev inte direkt som vi hade tänk oss, lr vad säger du bruce?;) haha ajja, vi somnade någongång, minns inte ens att anna hade gått hem. Haha aja, jag och ebba vakande vid halv 12 typ vi gick upp och jag duschade och ssen åt vi. Vi satte oss och kollade tv och sen hämtade hennes mamma henne. Idag ska jag kanske kolla hockey lr bara chilla, och ikväll ska jag hem till ebba med trevliga människor. hörs


ebba&jag

daniel & ian

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0