fan vad bra helg asså!

hejjsan, fyfasiken vilken bra helg asså! så jäkla bra va den. På fredagen åkte vi från stationen typ vid 9 sen mot eksjö. När vi kom fram var vi på arenan i ngr timmar, träffade massa folk som jag inte har träffat på aslänge tex, markkkuuuus, teodor och massa andra. Sen var det dags för att värma upp, jag var verkligen as taggad på detta! Men när det väl bärjade fick jag avbryta hela tävlingen för min axel.. så hejdå friidrott på ett år nu lr någonting :(
aja, jag grät och som tur väl va tröstade amra mig. Efter tävlingen åkte vi till militär saken som hela götaland sov i. Vi var 200 stucken där som sov i samma sal, pinsamt lr vad? haha, vi packade upp och sånt. Kvällen tillbringades med amra,pontus,charles,philip,carro,sara,jesper och lite mer blandat folk, senare gick jag,amra och philip ut och lekte på gatorna. haha. vi vakande 7 så åkte vi till en skola där vi åt frukost. Sen direkt till arenan, där man fick kolla på när alla andra tävlar.. inte kul alls, gick ju inte ditekt bra för småland. Men iaf jag var med markus mest fan vad jag har saknat honom! aww, sen träffade man jesper bolö som var där och kollade på borssan som hoppade nytt pers med 5,02 m i längd fast han är ett år mindre haha. Seeeen skulle man säga hejjdå t alla som man hade träffat, jag tkr faktiskt det inte är så kul h3h3.. När jag kom hem åkte jag och pappa t moster där det var kalas. Vi snaaackkade om thailiand mest och visade hotellen fyfan vad fint! pooler runt omkring alltihopa. Aja men nu ska jag ner och träffa elvira och elin ! :) vi hörs imorgon! för nu ska jag ner och leka i lekparken med mina vänner!


jesper,jag,lydia,sara,carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0