HEMMA SJÄLV


aww, gullig bild javet.

hejsan, idag har det varit fett jobbigt, har bara sovit, tagit alvedoner,vilat,film och massa annat. Hade ångest för att jag inte har varit ute idag, så jag följde med pappa till city gross nu på kvällen och handlade cola till magen och naturgodis ♥ hihi.
Vi stack hem och kollade film och lite sånt, jag älskar att bara krypa ner i soffan och kolla film när man är sjuk! ajja, för en stund sedan ringde polisen och ville att pappa skulle jobba ( han jobbar på polisstationen) haha så nu sitter jag hemma själv rädd och tjocka mig med godis & cola. Imorgon blire ingen skola för min del, blir att vara hemma med syster som också är sjuk! Skulle egentligen va med sara bananiiiis imorgon efter konfan jävlar med att jag är sjuk! :( men vi höres imorgon dedu hihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0