INTERNPRAO

hejsan, skoldagen i dag har varit ganska chill, först stack jag och victor och hämtade frallorna, och sen t cafeterianm och stod där och sålde, som tur väl var kom massa folk och roade mig! haha, aja sen var vi hos städerskorna och städade, fyfan vad äckligt! ajja. efter det träffade vi vår klass och åt lunch med dom som vanligt, och efter det var vi i matsalen och jobbade där! vid 1 var vi hos vaktmästaren och chillade, fick sluta 1 h och 30 minuter tidigare, (y. Det var sån där internprao som alla på skolan gör från 7-9an. Strax ska jag ringa ebba som just nu är i skolan och har fysik, vi ska ner på stan och sola och sen hem t mig och fixa saker, och göra oss i ordning för ikväll blire feeeest =) aja men vi hörs senare.

- sweety.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0