kaaaalas

hejsan, skolan idag var booring som vanligt, sen var det ju konfa fyfan vad tråkigt devar vi satt iaf i fortöljer och typ lekte lekar som om vi vore 10 år.. vi är faktiskt 14 nu haha fast det lär vi bli chill sen när det äe konfa läger med (a! det bästa är ju att min sara banan är där och vi är i samma grupp :-d fan vad jag älskar den tjejen asså! haha ajja, sen kom mamma och hämtade mig när det var slut, sen skjutsade hon hem mig till pappa där jag håller på att ha kalas just nu. Farmor,seth,kusiner,kenneth och katarina har kommit dom andra kunde inte, så det fpr bli imorgon dom kommer. Nu sitter jag bara och njuter av pengarna jag har fått, mihihihi dom ska ja slösa upp på fredag för då ska jag till ullared och senare ihelgen blir det GM och träffar as många härliga personer som jag inte har träffat förens våras. Blablabla, om en liten stund ska jag ner och träna diskus utan mamma och pappa vet om de jag saknar det som fan. Har inte tränat på över 2 månader nu jag skiter ivad dom säger för jag ska ner. Vi härs imorgon.


100000000 kronor, brun adidas väska och en annan sakk ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0