LJUNGBYDAGARNA 2010



ebba&denise

jag (när vi väntade på oscar och alla dom)

elvira,linus,bruce och ian utanför maxi

aww, denise och ebba, jävla mongolier vi är

daniel & jag

danijela,simon,sara,jag&ebba

interjuven med mojje, som var direktsändning i radion :)

anna,mojje,jag & ebba

jag & min bästavän josefin

kenneth & jag

ful, jimmie jansson & josefin ( JAG MÅDDE INTE BRA DEN KVÄLLEN SOM NI KANSKE SER)

elin & jag innan kanevalen

eric,jag&erik HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA stackars dom..

EBBA TAGGA PARTY!


Nu har precis pappa stuckigt, han skulle jobba på polisstationen inatt tro jag. Jag sitter och snackar med emelie om imorgon om jag ska gå med henne,lisa,elin & sara lr med josefin lr om ebba vill ut eller inte, har faktiskt ganska svårt att bestämma mig! Nu ska jag ner och ta en macka eller två och ett stort glas oboy, och ställa väcka klockan! Men vi hööööörs imorgon puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

mysiga bilder :)

2010-09-24 @ 06:43:06
URL: http://jeessica.blogg.s
Postat av: Elin

vart kan man lyssna på intertvjun? :D

2011-02-03 @ 20:22:40
URL: http://mojjefansetelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0