LÖRDAG

tjena, vaknade ganska tidigt idag och kunde inte somna om.. Sen åt vi mcdonals (kycklingsallad) som pappa hade tagit hem! Efter det stack jag och mötte elvira och lite sånt, sen cyklade vi och mötte ebba,elinx2 och sen mot kyrkan. Vi skulle vara där med konfan idag. Det kom 3 stycken som hade jobbat utomlans och berättade om de, fundera på att också göra de faktiskt. Sen lekte vi lekar, åt glass och bara skrattade som vanligt :) fan vad jag älskar min grupp asså! Nu ligger jag i min säng och äter gurka m dipp och ska kolla på se upp för dårana. Ikväll ska jag nog vara med mina vänner men vet inte vad vi ska göra. Imorgon blire upp tidigt för då ska jag och sara banan äta frukost i kyrkan. haha aja hejdå



metz igår, (bjuder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0