MODERATERNA KAN GÅ OCH SUGA


hejdu, har precis kommit hem från skolan typ, fan vad bra dag! älskar typ tisdagar hehe, vi hade arbetspass,svenska,matte,idrott,spanska tro jag fick med alla ämnen iaf :) spanskan gick jag och emilia lite tidigare vi skulle fixa lite saker i bibblan, men träffade alex & ryan på vägen så det blev inte som vi hade tänkt..
JÄVLA MODERATERNA?! DOM VANN USCH. Haha aja idag ska jag bara chilla och plugga, ska ha en pluggdag har prov tills imorgon i engelska som man typ ska kunna 500000 glosor? kan inte alla, ni kan ta och skriva ner de, sen ska jag plugga so med. Men vi hörs senare ikväll ha de bra !♥

- allt jag sa om dig, var nog bara i en dröm

Kommentarer
Postat av: annaa du vet :)

men snyggingar på oss (a) ;)<3

2010-09-20 @ 20:27:17
URL: http://annaakarlsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0