TISDAG

hejsan, vakande rint halv 7 idag, och fixade mig sen efter de cyklade jag till sjukgymnasten, knäckte becknet och lite sånt skit idag igen. Efter de mötte jag upp mamma och mina syskon sen tog vi en snabb frukost på vildrosen, haha, skolan idag gick faktiskt jävligt snabbt om jag får säga de, fast det var ganska tråkigt ändå. Efter skolan gick jag hem och fixade mig sen kom pappa och hämtade mig, sen stack vi till Värnamo och shoppade, blev lite kläder 1 par leggings 2 koftor 1 linne, träffade Amra en stund med, trevligt har saknat henne ! :) sen körde vi och hämtade morfars gamla cykel, som stod kvar efter snart 2 år! fyfan kunde inte bara gå in där förens jag började lipa. Hämtade min cykel med, sen ikväll ska jag plugga och sen blire house! Imorgon efter skolan blir de sjukgymnasten igen, sen följer josefin med mig hem och sen blir det hockey TROJA-MORA aja hejdå

förlåt, kan inte ladda upp bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0