TISDAG

hejsan, förlåt för ddåkig uppdatering idag. Men min dag har sett ut såhärcyklade till skolan idag med elvira,elin,ebba, haha så ni vet, sen typ hade vi musik,matte,engelska,idrott och jag gjorde engelskaprov idag kändes ganska bra men blömde böja verben. Efter skolan stack jag hem och pluggade lite, kollade på tv och hade inte tillgång till datorn, senare på kvällen var jag ute och tränade en sväng, eller gick haha sen ringde jag till elvira, och då frågade hon om jag ville följa med dom och springa så jag följde med dom, efter vi hade varit i kronoskogen och tränat stack elin hem, så jag,elvira & ebba stack till maxi och hadlade lite, nu sitter jag vid soffan med datan och kollar på house ! Imorgon efter skolan blire konfa så uppdaterar imorgon kväll, vi höres ♥


denise,anna /& ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0