TORSDAG

hejsan, förlåt för dålig uppdatering, men kan inte ladda upp bilder så det blir inte kul att blogga om dagarna. Men iaf idag har jag inte gjort så mycket, skolan idag var ganska bra faktiskt, hade matte prov, vårt första betyg trodde jag skulle få ig med de blev iaf g, ett poäng från vg tror jag! sista lektionen hade vi prest, elevensval som många säger, syslöjd med massa trevligt folk. Efter skolan gick jag hem kollade på the last song, och åt glass haha, grät denna gången med. fan vad jag älskar den filmen! nu ikväll var jag iväg en runda ute på landet vid ett hus, det var med jätte fint så ni vet de, har precis kommit hem var på maxi och foxade lite saker med sara eliasson innan, men nu ska jag kolla lite saker på datan haha, och snacka på msn :) imorgon slutar vi 11.20 så kommer nog bli bättre uppdatering tror jag, vi hörs imorgon.

- FEST HOS AHONEN DEN 8 OKTOBER! najs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0