TORSDAG

tja, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering igen haha. Troja vann med 5-4 på straffar igår, efter matchen stannade vi kvar och snackade med oscar & daniel hm, sen kom jag hem runt kvart i tio. Idag har jag varit i skolan som vanligt det var faktiskt ganska kul idag. På hemkunskapen lagade vi biff med sås och potatis, riktigt gott faktiskt! Skolan gick ganska snabbt, sista lektionen hade vi prest det är som elevensval, så jag fick hem min handuk som jag hade gjort :) Idag ska jag inte göra så mycket sitta vid datan och senare kanske jag ska ut och springa, men tro ja ska styrketräna där nere i kronoskogen. Men nu ska jag ta någonting att äta, och sen vet jag inte vi hörs så lääänge :)


ska jag pierca mig i läppen lr under ? :) ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0