ORKA INTE HITTA PÅ NGN RUBRIK

hejsan, innan var jag,ebba,elin & elvira ute och sprang, lr jag styrketränade mest haha, sen kom alla 97or och då träffade man några som man kände, sen stack vi till sunnerbo och lite cyklde en lång runda iaf sammanlagt. Sen cyklade vi upp till danationsdagist där vi skulle leka haha, men så kom augustin han rumänaren så vi snackade med han, lr mest kingen :) jag då asso haha fan vad han är rolig men trög, jag körde med en sån sak vad det nu heter, man står iaf på en bräda och kör haha, men nu är jag hemma och snackar med anton på msn, snart ska jag väl sätta på tven haha de kan misstolkas jag vet, imorgon är det fredag nu taggar vi fysik i 2 timmar gubbar & gummor! puss



23 september- angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0