19 April

Herregud, jag vet inte vad jag gör av mitt liv egentligen, har ett prov och en stor inlämning tills torsdag, och vi har haft 14 veckor på oss ungefär, och jag har inte börjat?! hittar inte papprerna eller något, helvete med.
Seg och tråkig dag, om inte josefin är där så blir den ju de, gick hem från dom två sista lektionerna, orkade verkligen inte vara kvar! Menmen, vid 3 ungefär kom Emma hit, vi mötte upp Elvira vid öb, åt glass och satte oss i en lekpark och lekte huhu. Håller på och packa en stor resväska, för imon åker jag hem till dadi, ska även vara volleyboll domare i morgon för alla 9orna från åby,astrad,k-hög, spännande! Sen konfa, sen hem och sola skiten ur mig, och plugga sårklart.. huhu
Men ska städa, höres


Kommentarer
Postat av: annaa

ha beslut ångest, hjälp mig o kika in på bloggen, tack :)

2011-04-19 @ 20:47:15
URL: http://annaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0