4 APRIL

Hejsan, seriöst jag orkar verkligen inte blogga, för der första suger min data och för de andra "hinner" jag inte..
Helgen tillbringades med fina väner både lördag och söndags, var även i Halmstad med Emma och shoppade, blev inköp med nästab 800 kronor, inte bra!
Igår chillade jag hela dagen typ, kollade på taken och pluggade lite kemi och engelska.
Idag var det skola igen, efter en grym helg. Men det var väl helt ok, spelade volleyboll på idrotten idag, kanske ska börja igen men få se.
Efter skolan gick jag och josefin till herkulesgatan och solade utanför Idas fina hus, hihi.
Sen gick vi och köpte glass, o sen gick vi till någon gata och spionerade. haha så bäst är DJ'S ♥
Ikväll ska jag passa mina småsyskon, och sen plugga engelska, matte och kemi! har fan 4 prov denna veckan..
Kan ju säga att jag är förbannad också, nej men nu blev de onödig text. pusshej

4 april
Hur fan kan du, jävla idiot.
Dra åt helvete, trodde fan inte de om dig.
Nu har du också förstört en del av mig.
äckel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0