6 April

heey. idag har det varit en sån här trög dag, onsdagar är rätt kul, men hade som sagt engelska och kemiprov idag, gick väl helt ok! På biologin kollade vi blodtryck men de visade error eller hur de stavas på mig, så nu skulle jag egentligen vara död! Efter skolan stack jag och josefin ner till stan med några av tjejerna i klassen, sen gick vi o solade, eller jag skulle sola men hon la sig jämte mig, så vi låg 2 stycken i ett solarium! mysigt, hihi
Sen stack vi till maxi och satt och snackade en stund med Bruce & Ian, träffade även saknade gustav!
Egentligen skulle vi ut o åka moppe med killarna, men nae Josefin stack nyss hem.
Just nu lyssnar jag på musik och kollade fejan lite.
Imorgon efter skolan ska jag och josefin sola igen, haha fast inte tillsammans!
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0