/HALMSTAD

Hejsan, igår bloggade jag knappt någonting, men jag hade en riktigt bra dag och kväll iallfall!
Igår i skolan, hände det något riktigt gulligt, blev så jävla glad så ja nästan lipade framför honom.. aww
Aja, hade vikare på fysiklektionen, och den vikaren är nog bäst, hehe jag och josefin blev nästan uppskickade till rektorn, sprang ut genom fönstret och spelade brännboll med sjuorna istället. haha fyfan vad kul de var ;)
Efter skolan följde Josefin och Fanny med mig hem, efter en stund stack Fanny hem.
Och jag och Jósefin drog oss bort mot hembyggsparken där vi var med victor,bruce,Ian,axel och olle.
Körde moppe och hade de trevligt.
Runt kvällen drog jag och josefin upp till elvira, och kollade på skräckfilm, den var faktiskt rätt bra fast jag somnade. Blev väckt i dag vid 10, och vid 5 över 10 kommer farfar och hämtar mig -.- sen mot halmstad!
Så nu sitter jag och myser i stugan, lite musik och plugg en sånhär kall och regning lördagseftermiddag!
Nu väntar böckerna på mig, vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0