Torsdag

Tjena, äntligen torsdag och de betyder att det är helg imorgon, gott snack.
Idag var det skolan som vanlig, det sög kan jag ju säga.
Grät framför sjuorna, pga saker som hände i skolan, huhu..
Aja, efter skolan gick jag hem, efter ett tag kom Josefin också, vi gjorde inte ett dugg faktiskt.
Har pluggat nu i evigheter känns det som, ska nog strax ut och ta en kvällspromenad, HEHE.
Imorgon ska jag tillbringa min dag med vänner, och sen på lördag drar jag till Halmstad och är i stugan för första gången i år, kommer hem på söndag igen =) min kära klasskamrat alice, ska också till stugan så kanske ska träffa henne där, hihi.
Synes hörni!


bild tagen, när vi var i Nässjö! goa tider det där ja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0