HALMSTAD I MORGON!

Jag saknar dig, jag vill ha det som innan men ingenting kommer någonsin bli som förut, man måste ta vara på tiden och det gjorde jag. Men det fanns en viss person som sabbade allting, fast så mycket jag än hatar honom ssakanr jag honom lika mycket, varje gång jag ser han fattas det en del av mig, guuuuuuud det var det finaste o de bästa jag någonsin har varit med om.
jag har inte varit det bästa mot honom, och just nu bråkat i rejält, om allting bara kunde bli bra i gen hade jag varit lyckligast i världen, för jag har aldrig haft så bra pojkvän, han måste nog varit den bästa som fanns på denna jävla jord.


Just nu kollar jag på skräckfilm med emma, fast hon soooooover tror jag.
Kvällen har tillbringats med kompisar, och lite så.
Imorgon drar jag o emma till halmstad o shoppar, hihihi! mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0