hate u

Åh nu spricker jag snart av ilska, fyfan vad arg jag är.
ni tycker nog att jag är jävligt iriterrande och tjatig när jag skriver sånt här och om samma person hela tiden, men nu har han nog fördärvat en del av mitt liv.
För några månadersen var jag kär, och det trodde jag inte jag skulle bli i en som är mindre.
Vi höll på rätt länge, till slut var vi tillsammans, vi höll alltid ihop och träffades varje dag.
Jag trivdes i hans närhet och ville aldrig vara i från honom, varje kväll fick jag ett sms där de stod " jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag vill aldrig att de ska ta slut" menmen.. sånt händer alla.
De tog slut efter 3 månader pga jag drack på nyår, såna småungar som honom tål ju inte alkohol eller fester.
Jag mådde dåligt rätt långt tid, han ville ha tillbaka mig men jag sa nej.
Under denna tiden har jag inte kunnat sluta kolla på honom i skolan, aldrig saknat någon såhär mycket.
Varje dag snackar jag om honom, och alla tror jag gillar personen fortfarande. Men det finns ju bara en person i världen som vet hur jag känner, och det är jag själv. så här är svaret, jag gillar inte honom, jag hatar honom men jag saknar honom.
Varje gång jag ser han tänker jag på allting vi gjort, hans kyssar , hans familj och allt vi gått egenom.
Visst, vi bråkade hela tiden eller det var mest han som gjorde det.
Nu i 2 månader ungefär har vi bråkat riktigt mycket, fast innan jag stack till thailand så bråkade vi inte så mycket.
Men denna veckan är nog den sista veckan jag verkligen tar den här killen på allvar.
Sån idiot som han har jag aldrig mött i hela mitt liv, och jag vet inte varför jag skriver allt detta men just nu smsar jag med honom, har inte hans nummer kvar.. menmen och vi bråkar riktigt mycket.
Jag har verkligen kämpat för att få honom, det har jag gjort.
Men såna som dom har inget vett i huvudet, sprider såna rykten som honom finns nog ingen annan som gör.
Igår skrev hans lillebror anton till mig, och så fick jag ett gulligt medelande " nu har jag bevis på att **** har kysst dig" jag blev helt varm i kroppen, han har sett oss kyssas mist 1000000 gånger, men så gulligt av honom.
Jag har delvis varit mycket bra vän med hans bror också, för något år sen. så de kändes konstigt att vara hemma hos honom igen fast nu med hans lillebror.
Vet seriöst inte vad jag ska göra, ingen förstår hur jag känner, ingen vet någonting om oss.
Och alla dom smsen han skriver nu, får mig att må illa och vill bara spy.
ångarar att jag ens gav mitt nummer till honom, att jag ens har hållt om honom, och att jag har varit tillsammans med honom, usch.


mina ord till dig äckelbög, det kommer sluta illa för dig gubben, om du håller på såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0