00.21

Sha, kom precis hem från en härlig kväll med fina vänner!
Vid 6 tiden kom ebba,elvira,josefin,lydia,elin hem till mig, och vi beställde en familjepizza, dunkade musik och bestämde oss senare för att vara ute!
Så vi cyklade runt lite, sen mötte vi upp matte vid hjortsberg och efter en stund kom edvin & albin dit också.
Stod och snackade ett bra tag, sen började vi cykla hem mot Ebba.
Fast stannade inte så länge, stack för ungefär en timme senare och precis när jag kom hem kom jag på att jag hade mobilladdaren i Elviras väska... så mötte upp henne på halva vägen för att få hem laddaren.
Nu ska jag snart nana, och imorgon vet jag inte riktigt vad som väntas!
Mys med vännerna på kvällen kanske? Inte vet jag.
Men vi hörs imorgon.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0