15 bast!

Hej, har inte bloggat på 2 hela dagar, så känner att jag behöver skriva om mina dagar här o nu.
Hade kalas i söndags, fick jätte mycket fint, pengar,kläder,presentkort och massa annat.
Igår: Mådde inte bra, så gick hem från skolan och la mig i soffan och kollade på friidrotts vm, och vilade.
Sen stack jag ner till stan och hyrde film och sånt.
På kvällen kom mina kära vänner till mig, vi var 9 stycken.
Vi åt tacos, myste med en film "trust" en jätte bra film som jag rekomenderar!
Sen kom albin och matte till oss.
Sen runt 10 tiden stack alla hem, utom josefin kajsa o alice.
För dem sov hos mig.
Idag: Blev väckt av min mamma och mina fina vänner som sjöng för mig och gav mig ännu mer paket!
Så söta är dem, vi hade svovmorgon till halv 10 så vi gick till skolan rätt sent.
Fick verkligen många grattis i skolan idag, härligt!
Men nu ska jag fortsätta snacka med en, och sen glo på filmer!
Hejdå :)



Kommentarer
Postat av: <3

Grattis, hoppas du hade en bra dag :)

2011-08-30 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0